Ceràmica seriada (1.000ºC)
El material amb què treballo és la pisa, utilitzant la tècnica de barbotina colada, amb motlles d’escaiola que faig jo mateix a partir d’un original elaborat prèviament amb argila roja o escaiola. Una vegada cuit el biscuit –la primera cuita-, el decoro amb òxids i colorants sota coberta, l’envernisso amb esmalt transparent i li faig una segona cuita.  

Plafons o quadres ceràmics (1.000ºC)
En aquest tipus de quadres utilitzo la tècnica de pintar sota coberta, amb òxids i colorants ceràmics, les manises prèviament engalbades i cuites. Llavors les esmalto amb transparent (la mateix tècnica que amb la pisa). Tanmateix, aquí el que té importància no és la forma de la peça sinó el dibuix o pintura representada.

Peça única
Són peces realitzades amb fangs refractaris on faig normalment una primera cuita a uns 950ºC, després decoro les peces amb òxids i engalbes i per acabar les torno a coure a 1.280ºC. Algunes peces, però, puc fer-les amb la tècnica del Rakú, llavors la segona cuita és a uns 1.000ºC. 
Dintre de la temàtica que treballo a la peça única estan les peces purament “decoratives” sèries: equitació, tòtems, prenyades, nusos, gerros, etc; peces de temàtica social sèries: “El mundo por montera”, “Aigua”, “Caps”, “Mal son”, “Guerrers”, etc. El sistema o tècnica per a modelar-les depèn totalment de la peça, tan puc fer servir la tècnica de l’ordit –fer una mena de xurros amb el fang i anar-los “lligant”- en el cas dels gerros, caps, etc, com la tècnica de plaques –fer planxes amb el corró-, si hi ha superfícies grans més o menys planes, com anar modelant el fang figurativament per a fer gent, animals, etc.    
També realitzo sèries de plafons escultòrics en els que, sobre una base estructural a la que dono molta importància escultòrica, feta de fusta, hi incrusto peces de ceràmica fetes amb refractari sobre un fons de trencadís, per exemple, sèries “Flors”, “Bodegons”, etc.